"I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying." (Oscar Wilde)


blog / wildstrong / twitter
new →
spørsmåål. #2
Thursday, December 8, 2011
Hvor har du kjøpt kimonoen din fra?
Den er fra bikbok.

Hvor kjøpte du Moustache kjedet?
bikboook, men det var ifjor.

Har kusinene dine egen leilighet? :o
Ja, de har det ! De bor 4 stk da, de 3 kusinene mine og vennina dems :)
leiligheten er passe stooor.

Har du krangla med fetterne dine og kusinene dine før?
Altså, ikke med kusiner så lenge jeg husker? er vel kanskje jeg er litt rampete fordi jeg er den yngste , men fettere, jaaa ofte.eller ja vi har kranglet veldig mye. vi har hatt noen "seriøse" krangling, men sier jo unnskyld til hverandre, dessuten er jeg veldig glad i min ohanaaa.

er du 96 eller 97?
97.

Hva heter du på instagram?
altså, er ikke sikker om jeg skal si det nå? bruker navnet mitt og har ikke lyst å publisere det akuratt på bloggen.

Er du twilight fan?
DIE haaard-FAN. hahaha, elsker filmene, har sett dem helt siden 2008 eller 2007. <3

hva heter bestevennene dine?
De heter Mary Lynd, Chelsea, Yasmeen, Sarah, Rachel, Chloe, Juliette & Melissa.
resten er close venner. :))

favorittsang?
Haru haru - Big bang

Spiller du fotball, eller noe?
Spiller Piano.

Hvor redigerer du bildene dine?
Photoshop!

Henger ikke du og Sarah, hun kusina di.
LOOOL, made my day. Sarah kusina mi, bor i italia, kan ikke akuratt reise ditt hver eneste uke ellerno. De var på besøk i August, derfor var det masse bilder av dem. heheeh. men vi er superclose!


Labels:


0 comments
layout by ellie. image from weheartit.