"I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying." (Oscar Wilde)


blog / wildstrong / twitter
← old new →
"Goodbye"
Thursday, October 18, 2012
Det er det siste jeg har lyst til å si og høre. Den saken jeg nevnte har blitt fikset og jeg har bestemt meg eller tatt et valg å bli igjen. Har ikke noe positivt å fortelle, bortsett fra at mine nærmeste fortsetter å være her for meg. Ellers har alt gått drit-dårlig, for å ikke nevne idag. Har heller ikke lyst til å gå så "inn" på det, med tanke på at det er litt privat. Nå trenger jeg ivertfall å ta en "lets go on an adventure and forget our problems" vis det var så enkelt å dra så hadde jeg gjort det. Men neeeei, jeg er forsatt stuck her,stuck med problemer som aldri tar slutt, åh, begynner å bli langt. Men jeg skal ikk slutte å blogge, såja. Brb. Soon.

1 comments
layout by ellie. image from weheartit.