"I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying." (Oscar Wilde)


blog / wildstrong / twitter
← old new →
Breaking dawn part 2
Tuesday, November 20, 2012
Idag etter skolen så dro jeg på kino med kusinene min pluss ken og mama. Siden kusinene mine var så snille så spanderte de, maste flere ganger og det gikk woop woop. Er fan av twilight, og har lest de fleste bøkene. Ble veeeeldig skuffet etter å ha sett filmen, var ikke akkurat det jeg forventet meg. Føltes ut som jeg satt der i 30min også var den ferdig, anyways så var avslutningen bra da, ble så lei meg når de dreiv å puttet bilder og navn til alle på twilight, tenk deg 5 filmer!! ( åååå, kommer til å savne filmene) yeahyeah, en annen bra ting er at det er HALVEIS denne uken, woop woop.


Labels:


0 comments
layout by ellie. image from weheartit.