"I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying." (Oscar Wilde)


blog / wildstrong / twitter
← old new →
jeg lever!
Thursday, February 7, 2013



Er så sliiiten, når jeg kom hjem så dusja jeg og fiksa meg og chillet maks. #wii. Nå fikser jeg ting til imorgen siden jeg har gym + at jeg skal natte hos kusina mi, hihi #hjerteherfordibloggergreierikketegnet.   ÅÅÅÅH, dere må lese the fault in our stars, ble ferdig med den idag! Kjøpte den på fredag, hihi.. Den er sååå bra, min favorittbok! Sånn seriøst, dere kommer til å grine så mye. Den er såå bra, kan legge ut noen sitater. "My thoughts cannot fathom into constellations." "You gave me forever within numbered days." "I do not want to see the world without him." ÅÅÅÅh, og dere må lese hvordan han (Augustus) sier han liker Hazel. Beste ever!

*og jeg glemte å ta bildet av maten min, men kan fortelle da; Spiste omelett til frokost, og hadde Kylling salat til jobben, og når jeg kom hjem var det vårruller :))*

Update; fant bilde av mates min på mandag, hehe


0 comments
layout by ellie. image from weheartit.